Monday, April 19, 2010

Happy Birthday Hakimi & Mawar!

Dah lama pulak tak update blog ni..
Memang aku sibuk. Entah apa2 yang dah berlaku disekeliling, aku pun naik pening.

Ni gambar sambutan harijadi Kimi & Mawar (sepupu Kimi), buat sekali sebab sama lahir bulan 4. Kimi dah 7 tahun & Mawar 1 tahun. Mawar baru je pandai berjalan. Kebetulan mak & abah baru balik dari umrah. Tak buat besar2an pun.. hanya kami2 je.





(Tudung siapa la kat belakang tu.. spoil gambar. heheh jgn marah tuan punya tudung..)


Saje aku tukar theme 1 column. Lepas ni aku nak taruk gambar besar 900px. Ambik ko..

0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    10 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP