Sunday, July 19, 2009

Cuti-Cuti Malaysia (Part III)

Sambungan dari Cuti-Cuti Malaysia (Part II)

Gambar2 disekitar Fraser Hill..














Macam Barricade dengan Bumblebee lak..


Hari Ahad, kami turun ke Raub, singgah ke rumah sepupu abah (Razak), kemudian ke beberapa rumah sepupu-sepupu lain di Raub juga, sebelum terus pulang ke KL. Dipertengahan jalan, sempat singgah di Hutan Lipur Lentang @ Karak. Sampai rumah pkl 7pm... Begitulah cerita pendek percutian kami kali ini..

..THE END..

8 comments:

hudz July 21, 2009 at 1:01 PM  

mantapla fraser hill!

Patot sampai demam2..
hukhuk

HasnolMizam July 21, 2009 at 2:16 PM  

Dah demam minggu lepas la..

suealeen July 21, 2009 at 2:46 PM  

jalan baru tu tak buka lagi ye? 2 tahun sudah dah buka. tapi tutup lepas tu mungkin sebab tanah runtuh. kalo tidak, tak perlu ada waktu menunggu (naik dan turun).

fraser's hill is me and my husband favorite spot. romantik gitu! sana memang sunyi dan sejuk sebab hutan sesaje. kalo mai angin, 2-3 kali kami pergi setahun...

CH July 21, 2009 at 5:52 PM  

cantiknye gambr2 tu.., sharp and nice colour .
macam kat oversea lak...

Sa Rathisa. July 21, 2009 at 6:18 PM  

abg mizam nape gbr y ramai xlh tgk full.jenuhla tggu

Lina July 25, 2009 at 11:14 AM  

bukit fraser memang best. cume tak byk aktiviti boleh buat kat sana..

Sa Rathisa. July 26, 2009 at 7:39 PM  

athir tiap2 hr suh buka blog ni...dia kt nk tgk ami ng kimmi....haha

Muhd Rushdi - Didiz July 28, 2009 at 7:51 PM  

pergi bukit fraser nie free and easy best la... boleh release tension.
nak pergi tapi tak sempat lagi dengan family bertiga nie.

print la gambar2 tu, jangan simpan dalam harddisk je macam aku. feel tak sama.

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    9 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP