Thursday, July 2, 2009

Nikon D90 + Nikkor 85mm f/1.8

Pakai lens ni, 'bokeh' dia cun sehh.. ('Bokeh' merujuk kepada gambar background yang 'blur'.. Perkataan ini diadaptasikan dari bahasa Jepun iaitu 'boke'). Harga lens pun boleh tahan mahalnya..RM1500..huhuh.. baru je dibeli oleh Didiz siang tadi. Tunggulah kalau ada duit jatuh dari langit nanti aku beli, insyaAllah.. kekeke..

Ini ialah Mawar Cinta Aneesa, anak pertama kepada Sharizal & Ruwaida. Unik betul namanya. Umur baru 3 bulan.


Ini pula ialah Muhammad Athir Rakin, anak pertama kepada Muhd Rushdi (Didiz) & Norsaini. Umur 2 tahun.


Ini pulak ialah Muhammad Najmi, anak pertama kepada Hasnol Mizam & Nor Amalina. Umur 8 tahun.


Minggu ni meriah rumah aku.. Mak, Abah, Yin, Sha, Waida, Mawar, Didiz, Sa & Athir bermalam di rumah aku sementara menunggu 4/7 nak hantar Yin masuk UITM. Sa pulak akan ke Bandung hari ini.

3 comments:

chek huda July 2, 2009 at 12:31 AM  

hello :) cantek giler pix. XD

be my follower boleh?

http://toomanytotalk.blogspot.com/

suealeen July 2, 2009 at 1:12 PM  

wahhh... best tu.. nak nyebok ke sana bleh?

HasnolMizam July 2, 2009 at 3:25 PM  

datang la.

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    6 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    4 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP