Monday, June 29, 2009

Transformers: Revenge of the Fallen

Hari ni jam 5pm @ Alamanda, kami tengok Transformers II dengan Sha, Waida & Yin. Cerita boleh tahan la menarik, cuma yang tak berapa menarik bab tempat duduk.. agak kedepan sedikit. Kimi bantai tido je dalam panggung.. Nantilah..tunggu DVD keluar, tgk kat rumah boleh tengok puas2 lagi.. hehehe..

3 comments:

Sha June 29, 2009 at 11:31 AM  

laa.. kimi tido ke? hahaha..

suealeen June 29, 2009 at 2:02 PM  

I'll wait for the DVD too...

| Krsty Pinky | July 1, 2009 at 7:17 PM  

nanti dah ada dvd,kene bantai layan 40 kali..hahaha

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    6 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    4 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP