Wednesday, June 17, 2009

Kembali ke Sekolah

Sekolah dah bukak... Rambut Najmi dah panjang sampai ke mata. Sebelum cikgu potong pakai sebelah mata, baik kita pergi potong dulu..


22 comments:

suealeen June 17, 2009 at 8:37 AM  

uihhhh! awek jambu la potong rambut dia.. adam dengan mastura ni mamak je yang potong huhu.. tu pun adam boleh buat lawak lagi kata orang cina yang potong rambut dia (sambil gelak). sabo je la...

| Krsty Pinky | June 17, 2009 at 9:52 AM  

fewittt..penenangan (betol ke aku eja?) d90...
aku tabik pix 1+2...fuhhh!!

suealeen June 17, 2009 at 10:02 AM  

penenangan ke penangan?

| Krsty Pinky | June 17, 2009 at 11:36 AM  

tula aku tanye tu,betol ke aku eja..hahaha

Sharizal Sarif June 17, 2009 at 12:53 PM  

pergh.. Cantik2! bleh improve lagi.

HasnolMizam June 17, 2009 at 1:02 PM  

saya budak baru belajar. main belasah je. kena berguru dulu dengan korang.

Salbiah bt Karim June 17, 2009 at 10:19 PM  

ada guru ke kat opis ni? nak blaja jgk. tp sy nye dslr cikai je la.

Sharizal Sarif June 18, 2009 at 11:22 AM  

Saya nak bukak kelas photography.. modul pembelajaran mcm mana nak click shutter menggunakan ibu jari kaki. Pengambilan pelajar terhad. sape cepat dia dpt hehehe

HasnolMizam June 18, 2009 at 11:24 AM  

Pn Salbiah, welcome to ENC-NIKON club.. hehe

HasnolMizam June 18, 2009 at 11:25 AM  

Sha, bila kelas bermula?

hudz June 18, 2009 at 11:44 AM  

ni nak amek gambar anak ke ape?

kelab ENC-SIGMA ade tak?

Sharizal Sarif June 18, 2009 at 12:32 PM  

wekend ni free kot. jom la outing.. bleh try guna tripod :D

HasnolMizam June 18, 2009 at 12:50 PM  

hudz, ENC-SIGMA-LENSE-CLUB mungkin bakal ada nanti.. kekeke...

HasnolMizam June 18, 2009 at 12:51 PM  

Sha, boleh..boleh.. kita pergi zoo ambik gambar unta. wakakaka

RoseCLere June 18, 2009 at 1:10 PM  

wah...nie tangkap gmbr pakai d60 ea..patut ar sharp giler gmbr..canteq..

HasnolMizam June 18, 2009 at 1:13 PM  

erkk..D90 la.. hihihihi

Sharizal Sarif June 18, 2009 at 1:36 PM  

hahaha.. zoo ke? zoo melaka? ok pape hal roger laa hihihi..

| Krsty Pinky | June 18, 2009 at 1:50 PM  

wakakaka..ade jugak kelas fotografi utk belajar klik shutter pakai ibu jari kaki ye...
terer btol jurugambar tu..
sungguh bertauliah...waakakakaka

HasnolMizam June 18, 2009 at 2:31 PM  

Lain dari yang lain... terserlah sungguh ke'profesional'an beliau..

Salbiah bt Karim June 18, 2009 at 11:21 PM  

jom jom outing kat kompleks sukan air presint 6, putrajaya. ade pertandingan rowing, leh test kamera baru.hehe :P

Sharizal Sarif June 19, 2009 at 6:22 PM  

jangan lupa bawa tripod. nak try buat HDR snap guna ibu jari kaki :P

Qyren June 22, 2009 at 5:50 PM  

cam best jer... kalo la aku yg dipotong ambut 2... haahhaha...

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    1 year ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP