Monday, June 15, 2009

Finally..

10 comments:

Sharizal Sarif June 15, 2009 at 7:36 AM  

hahaha... best! bleh buat video.. :D

HasnolMizam June 15, 2009 at 8:30 AM  

baru nak bukak kitab user manual ni.. huhuhu

| Krsty Pinky | June 15, 2009 at 8:59 AM  

tahniah2...!!!

suealeen June 15, 2009 at 12:29 PM  

hoi.. kena jugak racun paraquat pakcik sorang ni!

| Krsty Pinky | June 15, 2009 at 1:31 PM  

kak ela bile lagi nk kene racun?hehehe..

HasnolMizam June 15, 2009 at 2:39 PM  

#3 : tocey tocey

HasnolMizam June 15, 2009 at 2:40 PM  

#4 & #5: sedapnya racun ni... kau patut cuba!

Sharizal Sarif June 15, 2009 at 4:10 PM  

yayaya... sila la beli DSLR! hehe.. Mmg best untuk di buat hobby.

HasnolMizam June 15, 2009 at 4:43 PM  

aku rasa suealeen tu tak lama lagi keluar la dia punya D700....

suealeen June 16, 2009 at 12:54 PM  

tak de maknanya... kalo poket kosong! hehehe

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    9 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP