Thursday, June 11, 2009

Last Kopek

Ini ialah saki baki gambar yang sempat aku ambik dengan kamera bodo dari h/p aku, di majlis kenduri sebelah pengantin lelaki di Taman Tasik Puteri, Puchong pada 7/6/2009 yang lalu. Terlalu sibuk dengan kerja, tak sempat pun nak uploadkan gambar2 ni..



Tahniah kepada kedua pengantin, semoga kekal hingga ke anak cucu.

6 comments:

| Krsty Pinky | June 13, 2009 at 7:55 AM  

Bukan banyak gambo pengantin,banyak gambo penyibuk2 pengantin..hehehe

~:|:sara:|:~ June 13, 2009 at 9:41 AM  

"kamera bodo."..terasa plak awa mempunyai camera yg sama..tp brand lain le..huk³.. ;p

HasnolMizam June 13, 2009 at 10:13 AM  

Kita kan tetamu VIP..

HasnolMizam June 13, 2009 at 10:15 AM  

#2 : Apa lagi.. tangkap la satu DSLR. hihih..

| Krsty Pinky | June 13, 2009 at 11:48 PM  

aku rs ade org dh tibai 1 dslr mlm ni..hahaha..sapo eks?

HasnolMizam June 14, 2009 at 3:40 AM  

kekeke... not yet..

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    1 year ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP