Friday, November 12, 2010

Teki-Teki Zaman Kanak-Kanakku




Selamat Mencuba!
////////

5 comments:

Alida Ali November 12, 2010 at 11:47 AM  

Aik bkn kalau kira btl2 dah ckup ke RM30 tu hehehe...

HasnolMizam November 12, 2010 at 11:56 AM  

ish.. RM30 mana cukup nak beli langsir..

Coisox November 15, 2010 at 1:50 PM  

wosh...

Sorang kuar RM9
RM9 x 3 = RM27
Harga hotel = RM25
RM27- RM25 = RM2 (tips sebab takde duit pecah)

jgn compare ngan harga asal hotel sebab tak betul sudut pandangan tu

p/s: u should implement spoiler features in ur blog. So boleh laa hide jawapan. Sape yg give up baru laa tgk jawapan org lain ;)

Coisox November 15, 2010 at 1:51 PM  

alamak... ada comment moderator ke...

emm, kembalikan hak kebebasan media :p

HasnolMizam November 15, 2010 at 2:00 PM  

hehe.

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    1 year ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP