Saturday, June 26, 2010

Suka-Suki With My Tammy

Saje test2 ambik gambar daun pokok jiran aku. Rumah jiran aku ni penuh dengan pokok bunga sampai sesak dengan pasu bunga je. Rumah aku lak tak de pokok bunga. Dulu pernah jugak ada, tapi malas/lupa nak siram lama2 mati layu je.

Aku kagum betul dengan DSLR ni. Pada aku, gambar yang dihasilkan memang menakjubkan. Aku tak lah pandai edit mengedit. Main hentam saja. Bagi yang kreatif & pandai edit, tentulah gambarnya cantik giler. Lately aku dah start gila balik dengan photography ni.. (adeh.. bahaya ni.. hobi ni agak expensive.)

0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    6 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    4 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP