Thursday, June 24, 2010

Nikkor 70-300mm f/4-5.6G For Sale! - SOLD





Item: AF Zoom-Nikkor 70-300mm f/4-5.6G SOLD

Free: UV Filter + Hood + Rear and front lens caps
Brand New Price: RM475 (http://shashinki.com)
My Price: RM300
Warranty: None
Condition: 9.5/10. Always kept in DryBox.
Reason for Selling: Seldom use + for funding other lens :D
Sample photos : @Bagan Lalang
Details : CLICK HERE


Interested? Email me hasnol[at]nc.com.my


Note : Does not autofocus with the Nikon D40, D40x, D60, D3000 or D5000. (hihihi).


p/s : I've just published my advertisement at mudah.com [CLICK HERE]

4 comments:

Salbiah bt Karim June 24, 2010 at 10:54 AM  

best tapi beso sgt la, yg 50mm tu x nak jual ke? hehe

HasnolMizam June 24, 2010 at 11:34 AM  

ish.. tak la besar pun.. cuma panjang je. 50mm paling best utk ambik gambar objek yang tak berapa bergerak atau potret. Tak nak jual la..heheh. Lens 50mm ni awak wajib ada.

Salbiah bt Karim June 24, 2010 at 1:22 PM  

mahal le 50mm tu, ngah kumpul duit ni

HasnolMizam June 24, 2010 at 3:53 PM  

okeh.. hujung bulan ni sambar.

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    10 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP