Wednesday, September 22, 2010

Jalan-Jalan Cari Makan @ Brunei (VC2006)

Terjumpa lak video clip yang pernah aku buat dulu-dulu semasa buat projek ITB kat Brunei di tahun 2005-2006.. Jennifer & Rahimah (ITB) & Serena (B.S.SysCom) selalu sangat belanja kami makan.. Ada saja tempat-tempat baru yang mereka nak bawa & makanan yang mereka nak perkenalkan.. Walaupun terpaksa duduk kat sana sehingga berbulan-bulan pada satu masa, pengalaman di sana sangatlah seronok dan tidak boleh dilupakan.

0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    9 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP