Friday, October 29, 2010

180

Malam ni ingat nak sambung buat kerja tapi tiba-tiba jadi blank kejap. Update blog jap. Belek2 hp, terjumpa lak video ni. (Sebenarnya video, tapi aku capture screen sahajalah).

180 toyota wish 1800.
180 suzuki TXR150.
cukup. tak mau buat lagi.
(kecuali emergency case?)

p/s : Teringat cerita "BACK TO THE FUTURE". Suka sangat cerita tu. Skrg ni dok pasang dalam kereta je. Mengikut cerita tu, di tahun 2015, kereta semua dah boleh terbang.. Lagi 5 tahun je lagi ni.. boleh berlaku ke agak2nya..

////////////

0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    1 year ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP