Sunday, October 3, 2010

Rumah Terbuka Azrina

03/10/2010 - Banyaknya terima jemputan rumah terbuka kawan2. Ada yang dapat pergi, ada yang tak dapat pergi. Yang tak dapat pergi hari ni ialah rumah Norhidayati (x-encoral), rumah En Taib & rumah kawan sekolah Najmi. Minta maaf banyak2.. Ni gambar di rumah terbuka Azrina, wife punya officemate, bertempat di Taman Damai Utama, Bandar Kinrara. TQ tuan rumah..











Esok pun jadual penuh. Yang rasa-rasa telah di 'shortlisted' dan rasa-rasa boleh/sempat pergi ialah Sg Buloh, Kajang, dan Klang. Dari tengah hari sampai ke malam.. penat juga nak pusing semua.

0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    8 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    4 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP