Wednesday, July 7, 2010

Cuti-cuti @ Terengganu (Part II)

Ada banyak gambar-gambar di Terengganu ni yang aku nak sumbat kat blogspot ni. Sayang kalau disimpan dalam harddisk sahaja & akhirnya silap2 hilang begitu sahaja..

Ni Stadium Sultan Mizan kat Gong Badak Kuala Terengganu yang runtuh dulu (Jun 2009).. Sampai sekarang masih tak diperbaiki?


Gem Beach Resort yang tak ramai orang.. Agaknya sebab Hari Ahad ialah hari bekerja di Terengganu kan?.


Bot-bot nelayan.. kat mana entah. lupa dah. Nasib baik Didiz ada, jadi tourist guide.


0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    8 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    4 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP