Tuesday, July 27, 2010

Lepak@Warta Bangi

Semalam, Adham petik geng2 lama utk lepak2 & minum2 kat Warta.. dah lama tak melepak macam ni.. Perut pun agak lapar ni.. memang sedap pekena roti canai & teh tarik kat Warta tu.. Sesampainya kat situ, aku tengok ramai betul orang kat luar. Rupa2nya ada operasi menangkap Pendatang Tanpa Izin. Hampir semua pelayan kedai mamak yang kami nak melepak dah kena beratur sebelum diangkut naik lori. Tinggal cashier sahaja.. Nampak gaya kena bancuh teh tarik & tebar roti canai sendiri la ni..



Akibatnya, kami terpaksa makan burger dengan air kelapa.


Dari kiri : Shah (nampak tangan je), Oteng, Adham, Ujang & aku. Kalau ada Ujang, memang tak kering gusi mendengar cerita & lawak2. OK Guys.. Hopefully there will be another gathering/reunion before puasa....

0 comments:

 | 

MyGear

MyBlogList I

MyBlogList II

MyBlogList III

  • Salam - Macam dah ada banyak masa nak beramah-mesra dengan makhluk bumi macam dahulu kala. Assalamualaikum semua!
    10 months ago
  • Rahsia Burung Helang - Korang perasan tak, setiap kali kita tengok gambar burung helang ini, mesti gambar dia diambil dari posisi tepi. Bukan dari posisi depan. Perasan tak? Haa....
    1 year ago
  • Salam 2016 - Salam Jumaat untuk semua. Jumaat pertama pada hari pertama untuk tahun 2016 Semoga kita semua terus positif, ceria dan sihat selalu ye
    1 year ago
  • Senai–Desaru Bridge - The tolled expressway is a combination of a four-lane dual carriageway (Senai-Cahaya Baru section) and a two-lane single carriageway (Cahaya Baru-Penawa...
    5 years ago

MyFollowers

MyVisitors

MyWishList

  • http://www.bloggerplugins.org
  • CPL/ND8 ---> DONE
  • Tokina 11-16mm ---> DONE
  • LEP4 ---> DONE!
  • ASBMX ---> IN PROGRESS
  • Bali
  • D700
  • Nikkor 70-200f2.8
  • C200

About This Blog

MyFacebookPhotos


  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP